linkwise c.b

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Σοφά ρητά ...


Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε μια σύζυγο και μια ερωμένη;
Περίπου 20 κιλά!

Αθλούμαι καθημερινά: Κλωτσάω την τύχη μου!

Παλιά ήμουν αναποφάσιστος… Τώρα δεν είμαι σίγουρος…

Αν ξαναζούσα θα έκανα τα ίδια λάθη αλλά… νωρίτερα!

Έχω ένα λαμπρό μέλλον … πίσω μου!!!!

Έχω δική μου γνώμη, αλλά δε συμφωνώ πάντα μαζί της!

-Ο άντρας μου είναι ένας άγγελος…
-Είσαι τυχερή, ο δικός μου ζει ακόμη!!!

Μου αρέσει να εκνευρίζω τη γυναίκα μου όταν κάνει σεξ… Της τηλεφωνώ!!!

Δώσε μου τις πολυτέλειες της ζωής και μπορώ να κάνω χωρίς τα αναγκαία!!!

Οι γυναίκες δεν είναι τόσο νέες όσο βάφονται!

-Μοιάζω για 35χρονών;
-Όχι, αλλά φαντάζομαι ότι όταν ήσουν θα έμοιαζες!

Ο παππούς μου είναι τόσο γέρος που ήταν σερβιτόρος στο Μυστικό Δείπνο!

Η γιαγιά μου είναι τόσο γριά που έχει την Οδύσσεια με αφιέρωση του συγγραφέα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου